Toimiiko kaikki myymissämme puhelimissa? Kuinka pitkä takuu niissä on? Olemme koonneet vastaukset yleisimpiin kysymyksiin palveluistamme!
Kaikki meillä myytävät puhelimet ja tabletit ovat täysin toimivia ja niitä on testattu huolellisesti yli 50 kohdan mukaan.
Tuotteet, joita myydään meidän "löytönurkassa", ovat erilaisia vikoja, etenkin kosmeettisia, jotka on selvästi merkitty.
Suoritamme tarkat varkauslukituksen tarkistukset kaikille laitteille yhteistyössä poliisin kanssa. Ennen kuin tarjoamme niitä myyntiin, palautamme aina laitteiden ohjelmiston tehdasasetuksiin ja puhdistamme jokaisen puhelimen huolellisesti.
Kun on kyse tuotteenne akusta, pidämme sitä kulutustavarana, ja takuumme on voimassa kuusi kuukautta. Voitte odottaa, että akku kestää normaalissa käytössä koko päivän. Olemme tukenanne varmistaaksemme, että tuote toimii virheettömästi takuuajan.
Useimmissa tapauksissa myymämme puhelimet ovat peräisin Ruotsista. On kuitenkin tärkeää huomioida, että poikkeuksia esiintyy. Joskus ostamme matkapuhelimia myös muista EU-maista.
Muiden EU-maiden iPhone-laitteiden kohdalla et huomaa mitään eroa käyttäessäsi niitä Ruotsissa. Ne toimivat täällä sujuvasti ja ongelmitta.
On hyvä huomata, että jotkut Samsung-puhelimet eivät tue Samsung Payta, jos ne ovat peräisin muista maista. Voit kuitenkin aina käyttää Google Payta vaihtoehtona. Jos olet epävarma siitä, onko harkitsemasi puhelin ruotsalaista alkuperää vai tuotu muualta, helpointa on ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme tai suoraan siihen myymälään, jossa näet laitteen olevan varastossa. Autamme sinua mielellämme selvittämään asian. Tyytyväisyytesi on meille ensisijaisen tärkeää.
Valmistajan määrittelyjen mukaan monet matkapuhelinmallit ovat vesitiiviitä. Myymämme puhelimet ovat kuitenkin saattaneet käydä läpi kunnostusprosessin, jossa olemme pyrkineet palauttamaan niiden alkuperäisen vesitiiviyden. On tärkeää huomata, ettemme voi taata, että meiltä ostamasi puhelimet ovat edelleen vesitiiviitä. Pyrimme tarjoamaan laadukkaita tuotteita, mutta on aina hyvä idea olla varovainen elektronisten laitteiden kanssa veden altistumisen suhteen, jotta riskit minimoidaan.
Voitte aina valita lisätä ilmaisen latauskaapelin, jonka vakio pituus on 1 metri (ei alkuperäinen, mutta täysin yhteensopiva). Pakkaamme myös puhelimen omiin tyylikkäisiin pahvilaatikoihimme, joten se näyttää hyvältä, jos haluaisitte antaa sen lahjaksi jollekulle. Laitteisiin, joissa on SIM-kortti, lähetämme myös pienen työkalun SIM-korttipaikan avaamiseen.
Emme lähetä mukana kuulokkeita tai virta-adapteria. Tietysti näitä voi ostaa erittäin edulliseen hintaan.
Koska ostamme suurimman osan tuotteista yksityisasiakkailta, on valitettavasti vaikea ennustaa, milloin tietty tuote tulee saataville.
Alkuperäinen pahvilaatikko sisältyy vain, jos tuote myydään "uutena laatikossa", mutta ei muulloin.
Voitte valita liittyvänne Club Heroon ostaessanne tai myydessänne seuraavan esimerkin mukaisesti:
Suomessa tarjoamme maksuvaihtoehdoksi tilisiirron IBAN-tilille sekä yksityishenkilöille että yritysasiakkaille.
Yleensä ehdimme tarkistaa ja maksaa kaikista saapuneista puhelimista saman päivän aikana tai viimeistään seuraavana päivänä siitä, kun olemme vastaanottaneet lähetyksen. Arvostamme aikaasi ja pyrimme tekemään myyntiprosessista mahdollisimman sujuvan.
Kun maksusuoritus on tehty, saat sähköpostitse kuitin. Rahat saapuvat tilillesi yleensä seuraavana päivänä.
Ei, sinun ei tarvitse säilyttää mitään sellaista. Olemme kiinnostuneita vain puhelimesta. Joten jos puhelimen alkuperäinen pakkaus, kuulokkeet, laturi tai muut tarvikkeet puuttuvat, se ei haittaa. Jos lähetät mitä tahansa tarvikkeita puhelimesi mukana myydessäsi sen meille, me kierrätämme ne.
Koko matkan ajan siihen hetkeen asti, kun olemme saaneet kaupan päätökseen, eli kun maksusi on suoritettu, sinulla on mahdollisuus peruuttaa kauppa. Mutta kun myynti on valmistunut ja rahat on siirretty sinulle, valitettavasti emme enää voi peruuttaa transaktiota. Arvostamme luottamustasi ja sitoutumistasi kauppaan, ja olemme täällä varmistaaksemme, että prosessi sujuu mahdollisimman sujuvasti ja luotettavasti.
Jos olet tehnyt tilauksen laitteesi lähettämiseksi meille ja haluat peruuttaa sen, voit yksinkertaisesti pitää laitteen kotona ja jättää tilauksen voimaan.
Tilauksen tulisi olla pakattuna laatikkoon yhdessä pakkausmateriaalin (esimerkiksi kuplamuovin tai sanomalehtipaperin) kanssa tai pehmustettuun kirjekuoreen. Varmista, että paketti on hyvin teipattu ja suojattu iskuilta.
Joidenkin uudempien mallien tai useiden laitteiden myynnin yhteydessä saatamme pyytää kopiota ostokuitista/räätälöidystä ostotodistuksesta rikosten ennaltaehkäisemiseksi.
IMEI- ja sarjanumerot ovat yksilöllisiä tunnisteita, jotka yhdistävät ostotodistuksen kyseiseen laitteeseen.
Hinta on voimassa 14 päivää siitä hetkestä, kun asia on rekisteröity.
Pidä tämä mielessä, sillä hintamme muuttuvat jatkuvasti.
Hinnan, jonka maksamme, riippuu mallista, toimiiko se ja missä kunnossa se on. Helpoin tapa saada hinta-arvio on etsiä mallisi ja vastata muutamaan nopeaan kysymykseen sen kunnosta. Arvioi puhelimesi täällä.
Ei, valitettavasti meillä ei ole tällä hetkellä mahdollisuutta nostaa hintoja.
Tarjoamme turvallisen ja joustavan maksamisen yhteistyössä Avardan kanssa. Voit asiakkaana – olitpa yksityishenkilö tai yritysasiakas – valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan:
Korttimaksu – Maksa suoraan maksukortillasi.
Lasku – Saat tuotteen ensin ja maksat myöhemmin.
Osamaksu – Jaa maksu useampaan erään.
Kaikki maksut käsitellään turvallisesti ja vaivattomasti Avardan maksualustan kautta.
Kaikki maksut käsitellään Avardan kautta.
Jos haluat vaihtaa laskun osamaksuksi, kirjaudu sisään Avardan palveluun (saat linkin sähköpostiisi) ja seuraa ohjeita pienimmän mahdollisen summan maksamiseen.
Jos tilauksesi on jo lähetetty, toimitusosoitetta ei valitettavasti voi enää muuttaa. Voit kuitenkin vaihtaa noutopistettä Postnordin kautta, jos valitsit toimitustavaksi “MyPack Collect”. Lataa Postnordin sovellus ja lisää pakettisi, jotta voit tehdä muutoksen itse.
Jos otat meihin yhteyttä ennen kuin olemme lähettäneet tilauksesi, osoitteen muuttaminen voi olla mahdollista. Tämä riippuu valitsemastasi maksutavasta ja toimitusvaihtoehdosta. Helpoin tapa ottaa meihin yhteyttä on vastaamalla tilausvahvistussähköpostiisi.
Jos tilausta ei noudeta määräaikaan mennessä, se palautuu meille takaisin. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos haluat lähetyksen uudelleen. Jos haluat peruuttaa tilauksen, veloitamme palautuskuluina 9 €. Loput summasta palautetaan sinulle.
Tilauksen yhteydessä saamassasi vahvistussähköpostissa on linkki, jonka kautta voit tehdä palautuksen.
Palautus on erittäin helppoa. Täytät vain syyn palautukselle, ja saat sen jälkeen sähköpostiisi lähetysetiketin sekä ohjeet paketin lähettämiseen. Lyhyesti sanottuna näin se toimii:
Pakkaa palautettava tuote haluamaasi iskunvaimentavaan materiaaliin, esimerkiksi laatikkoon paperin tai vaahtomuovin kanssa.
Vie paketti lähimpään Postnordin noutopisteeseen ja lähetä se (lähetysetiketti on meille ennakkoon maksettu).
Takuuasiat ovat meillä aina etusijalla, ja siksi käsittelemme ne yleensä hyvin nopeasti. Jos lähetät puhelimesi meille takuuasian vuoksi, pystymme usein korjaamaan vian ja palauttamaan laitteen samana päivänä tai viimeistään seuraavana päivänä siitä, kun olemme vastaanottaneet sen.