Toimiiko kaikki myymissämme puhelimissa? Kuinka pitkä takuu niissä on? Olemme koonneet vastaukset yleisimpiin kysymyksiin palveluistamme!
Kyllä, kaikki meillä myytävät puhelimet ja tabletit ovat täysin toimivia. Jokainen laite on käynyt läpi huolellisen yli 50 kohdan tarkastuksen.
Löytönurkassa myytävissä tuotteissa voi olla erilaisia vikoja, erityisesti kosmeettisia, jotka on aina selkeästi merkitty tuotekuvaukseen.
Tarkistamme jokaisen laitteen yhteistyössä poliisin kanssa, jotta voimme taata laitteiden alkuperän. Ennen kuin laitamme laitteen myyntiin, palautamme sen tehdasasetukset ja puhdistamme sen huolellisesti.
Kyllä, korjaamme laitteita, joissa on vaurioita tai muita vikoja, tai kun arvioimme, että varaosan vaihto on tarpeen laitteen moitteettoman toiminnan varmistamiseksi. Yleisimmin vaihdamme esimerkiksi akkuja ja näyttöjä. Varaosamme eivät aina ole valmistajan alkuperäisosia, mutta ne täyttävät samat korkeat laatuvaatimukset. Lisäksi tarjoamme kaikille tuotteillemme 12 kuukauden takuun, jotta voit tehdä ostoksia meiltä turvallisesti ja huoletta.
Akun osalta takuu on 6 kuukautta, sillä akku luokitellaan kuluvaksi osaksi. Voit kuitenkin odottaa, että akku kestää normaalissa käytössä koko päivän. Olemme tukenasi koko takuuajan varmistaaksemme, että tuote toimii virheettömästi.
Useimmissa tapauksissa myymämme puhelimet ovat peräisin Ruotsista. On kuitenkin tärkeää huomioida, että poikkeuksia esiintyy. Joskus ostamme matkapuhelimia myös muista EU-maista.
Muiden EU-maiden iPhone-laitteissa et huomaa mitään eroa käyttäessäsi niitä Suomessa. Ne toimivat täällä täysin sujuvasti ja ongelmitta – aivan kuten Suomessa ostetut laitteet.
On hyvä huomata, että jotkut Samsung-puhelimet eivät tue Samsung Payta, jos ne ovat peräisin muista maista. Voit kuitenkin aina käyttää Google Payta vaihtoehtona. Jos olet epävarma siitä, onko harkitsemasi puhelin ruotsalaista alkuperää vai tuotu muualta, helpointa on ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme tai suoraan siihen myymälään, jossa näet laitteen olevan varastossa. Autamme sinua mielellämme selvittämään asian. Tyytyväisyytesi on meille ensisijaisen tärkeää.
Monet puhelinmallit ovat valmistajan määritelmän mukaan vesitiiviitä. Meiltä ostetut puhelimet ovat kuitenkin saattaneet käydä läpi kunnostus- tai huoltotoimenpiteitä, jolloin alkuperäinen vesitiiviys voi heikentyä.Vaikka pyrimme palauttamaan laitteen vesitiiviyden mahdollisimman hyvin, emme voi taata, että puhelin säilyttää alkuperäisen vesitiiviysluokituksensa. Siksi suosittelemme aina välttämään laitteen altistamista vedelle tai kosteudelle, jotta mahdolliset riskit minimoidaan.
Saat aina mahdollisuuden valita mukaan ilmaisen latauskaapelin, jonka vakiopituus on 1 metri. Kaapeli ei ole alkuperäinen, mutta se on täysin yhteensopiva laitteen kanssa. Pakkaamme puhelimen tyylikkääseen laatikkoomme, joten sopii hyvin myös lahjaksi. Jos laitteessa on SIM-korttipaikka, mukana tulee myös pieni työkalu SIM-korttipaikan avaamiseen.
Kuulokkeita tai virtalähdettä (verkkoadapteria) emme sisällytä pakkaukseen, mutta voit ostaa ne halutessasi edullisesti lisävarusteena.
Koska ostamme suurimman osan tuotteistamme yksityisasiakkailta, emme valitettavasti voi tarkasti ennustaa, milloin tietty malli tulee saataville.
Alkuperäinen pahvilaatikko sisältyy vain, jos tuote myydään "uutena laatikossa", mutta ei muulloin.
Voit liittyä Club Hero -jäseneksi helposti oston tai myynnin yhteydessä seuraavan esimerkin mukaisesti:
Tarjoamme IBAN-tilisiirron maksutapana sekä yksityishenkilöille että yrityksille.
Yleensä ehdimme tarkistaa ja maksaa kaikista saapuneista puhelimista saman päivän aikana tai viimeistään seuraavana päivänä siitä, kun olemme vastaanottaneet lähetyksen. Arvostamme aikaasi ja pyrimme tekemään myyntiprosessista mahdollisimman sujuvan.
Kun maksusuoritus on tehty, saat sähköpostitse kuitin. Rahat saapuvat tilillesi yleensä seuraavana päivänä.
Et tarvitse. Meitä kiinnostaa vain itse puhelin. Ei haittaa, vaikka alkuperäinen pakkaus, kuulokkeet, laturi tai muut tarvikkeet puuttuvat. Jos kuitenkin lähetät puhelimesi mukana lisävarusteita, kierrätämme ne asianmukaisesti.
Kyllä, voit peruuttaa myynnin siihen asti, kunnes kauppa on virallisesti saatettu päätökseen eli maksu on suoritettu sinulle. Kun rahat on siirretty tilillesi, kauppaa ei valitettavasti voi enää peruuttaa. Arvostamme luottamustasi ja sitoutumistasi kauppaan, ja teemme parhaamme varmistaaksemme, että prosessi on sujuva ja luotettava.
Jos olet tehnyt tilauksen laitteen lähettämiseksi meille, mutta haluat peruuttaa sen, se käy helposti. Voit yksinkertaisesti pitää laitteen itselläsi ja jättää tilauksen voimaan.
Kyllä, suosittelemme palauttamaan laitteen tehdasasetukset ennen myyntiä. Tämä helpottaa laitteen käsittelyä ja nopeuttaa itse prosessia. Varmista myös, että mahdolliset Google- ja Apple-tilit on poistettu laitteesta.
Ei, emme tällä hetkellä tarjoa vaihtopalvelua. Voit kuitenkin tehdä uuden ostoksen ja myydä vanhan laitteesi meille erillisinä kauppoina.
Pakkaa laite kestävään laatikkoon tai pehmustettuun kirjekuoreen. Lisää mukaan pakkausmateriaalia, kuten kuplamuovia tai sanomalehteä. Teippaa laatikko kunnolla kiinni, jotta se säilyy suojattuna kuljetuksen aikana.
Joidenkin uudempien mallien tai useamman laitteen myynnin yhteydessä saatamme pyytää kopiota ostotodistuksesta, jossa näkyy laitteen IMEI- tai sarjanumero, rikosten ennaltaehkäisemiseksi. IMEI- ja sarjanumerot ovat laitteiden yksilöllisiä tunnisteita, jotka yhdistävät ostotodistuksen juuri kyseiseen laitteeseen.
Hinta on voimassa 14 päivää siitä hetkestä, kun asia on rekisteröity.
Pidä tämä mielessä, sillä hintamme muuttuvat jatkuvasti.
Maksamamme hinta riippuu laitteen mallista, toimivuudesta ja kunnosta. Helpoin tapa saada hinta-arvio on valita oman laitteesi arviointityökalussa ja vastata muutamaan nopeaan kysymykseen sen kunnosta. Arvioi puhelimesi täällä.
Valitettavasti emme tällä hetkellä voi maksaa tuotteesta enempää.
Tarjoamme turvallisen ja joustavan maksamisen yhteistyössä Avardan kanssa. Voit asiakkaana – olitpa yksityishenkilö tai yritysasiakas – valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan:
Korttimaksu – Maksa suoraan maksukortillasi.
Lasku – Saat tuotteen ensin ja maksat myöhemmin.
Osamaksu – Jaa maksu useampaan erään.
Kaikki maksut käsitellään turvallisesti ja vaivattomasti Avardan maksualustan kautta.
Kyllä, kaikki maksut käsitellään Avardan kautta.
Jos haluat vaihtaa laskun osamaksuksi, kirjaudu Avardan palveluun (löydät linkin saamastasi sähköpostista) ja seuraa ohjeita maksaaksesi laskun osissa.
Tilauksen peruuttaminen on helppoa – vastaa vain vahvistussähköpostiin, jonka sait tilauksen tehtyäsi, ja ilmoita, että haluat peruuttaa tilauksen.
Jos tilauksesi on jo lähetetty, toimitusosoitetta ei valitettavasti voi enää muuttaa. Voit kuitenkin vaihtaa noutopistettä Postnordin kautta, jos valitsit toimitustavaksi “MyPack Collect”. Lataa Postnordin sovellus ja lisää pakettisi, jotta voit tehdä muutoksen itse.
Jos otat meihin yhteyttä ennen kuin olemme lähettäneet tilauksesi, osoitteen muuttaminen voi olla mahdollista. Tämä riippuu valitsemastasi maksutavasta ja toimitusvaihtoehdosta. Helpoin tapa ottaa meihin yhteyttä on vastaamalla tilausvahvistussähköpostiisi.
Kyllä, jos olet valinnut toimituksen PostNordin kautta, voit helposti vaihtaa paketin noutopistettä haluamaasi paikkaan. Tämä onnistuu kätevästi PostNordin sovelluksessa, jonka voit ladata puhelimeesi.
Jos tilausta ei noudeta määräaikaan mennessä, se palautuu meille takaisin. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos haluat lähetyksen uudelleen. Jos haluat peruuttaa tilauksen, veloitamme palautuskuluina 9 €. Loput summasta palautetaan sinulle.
Palauttaminen on helppoa. Löydät palautuslinkin tilausvahvistussähköpostistasi. Linkin kautta täytät syyn palautukselle, ja saat sen jälkeen sähköpostiisi lähetystarrat sekä selkeät ohjeet palautukseen. Näin palauttaminen tapahtuu:
Pakkaa palautettava tuote huolellisesti – käytä laatikkoa ja iskunvaimentavaa materiaalia, kuten paperia tai kuplamuovia.
Vie paketti lähimpään PostNordin noutopisteeseen lähetettäväksi (lähetys on ennakkoon maksettu).
Takuuasiat ovat meille aina etusijalla, ja siksi käsittelemme ne yleensä erittäin nopeasti. Kun lähetät puhelimesi meille takuuasian vuoksi, pystymme usein korjaamaan vian ja palauttamaan laitteen jo saman päivän aikana tai viimeistään seuraavana arkipäivänä sen saapumisesta meille.